Sunday 22 October 2017

Forex Trading Blogg Singapore Resa


En ökning under de senaste månaderna av antalet EAs som handlar med så kallade impulsspikar (som Forex Thor) har inneburit att många frågor nu ställs om latens. Latency är i stort sett ett mått på den tid det tar att skicka paketet data från datorn till din mäklarserver. En dålig anslutning till mäklarservern kan resultera i order som inte genomförs till önskat pris och handelsmöjligheter missas. Vad som kan tyckas vara en mycket bra EA för vissa användare kan lätt bli en absolut mardröm för andra säger jag i stort sett eftersom, så vitt jag vet, finns det absolut ingen väg att mäta hur lång tid det tar att göra envägs anslutning mellan de två maskinerna. Istället kan vi bara mäta något som kallas runt-trip latens. Rundturens latens är faktiskt en tredelad process eftersom det inte bara omfattar de två olika resorna från en maskin till den andra och tillbaka igen, men den innehåller också det tidselement som mäklarnas maskin tar för att bearbeta Anvisningar som har skickats och sammanställer ett lämpligt svar. Om till exempel varje resa tar 200 millisekunder och mäklarservern tar 100 millisekunder för att utföra några instruktioner och sammanställa sitt svar, så blir ruttvistiden latent 500 millisekunder, envägsfördröjningen kommer bara att vara 200 millisekunder och alla viktiga bitar och bubbar kommer att ha sorterats ut på din mäklarserver efter 300 millisekunder. Så hur kan vi mäta latens för att få en slags idé om huruvida vår anslutning är bra eller inte När jag nyligen arbetade för att förbereda de nya EA-analyssidorna på MellyForex slog något uppenbart mig och jag trodde det skulle vara en bra idé att skriv en kort artikel för att förklara mina tankar. Jag skrev sedan en EA-översynsartikel den andra dagen som påminde mig om det tidigare löftet till mig själv, så, utan att önska att förutse längre, går det här. Som en del av den avancerade statistiken för varje EA i test finns en flik som heter Duration som läsare kan klicka på. Om du klickar på den här fliken visas ett scatterdiagram som jämför vinsten eller förlusten i pips av varje handel som tas av systemet mot varaktigheten för varje handel. När jag bläddrar igenom de olika sidorna för varje EA, kontrollerade data och diagram för noggrannhet som en del av testprocessen märkte jag en EA som hade tagit en hel del affärer, vars varaktighet för handelstiden skedde så här: Vad slog mig Mest om detta diagram var att det var ett klassiskt exempel som visade allt som jag inte ville se trots det faktum att EA i fråga har visat både rimlig lönsamhet och säkerhet under sin tid i MellyForex framåtprov. Så vad är fel med den grafen Typ av Robot: Multi-Currency Basket Trader Tidslinje: 30 minuter Valuta Symbol (er): EURJPY, USDJPY, AUDUSD, Forward Test Mäklare: ThinkForexMeet Londons LAZIEST TRADER Ring handel från så lite som 10 minuter om dagen arbete Laziest fondförare i London, Rob Colville, har mentorerat över tusen människor över hela världen för att handla enkelt och lönsamt i sin stil. Du kan också göra detsamma. Ta med dina gratis e-böcker och videoklipp till min nyhetsbrev och hävda dina GRATIS Forex Trading-videor och 5 snabba sätt att bli mycket lönsamma i Forex Trading eBook Forex Trading på turné i Singapore: Lazy Trader och Knightsbridge Trading Academy Lazy Trader gick ihop med några gamla kamrater på Knightsbridge Trading Academy (KTA) för att presentera sin fondförvaltare kurs som hölls i Singapore förra veckan. Den två dagars händelse, som är värd av KTA, fokuserar på att undervisa delegater, är en kraftfull stil för att sälja och glömma handel, som kunderna behärskar i progression upp till den oklara nivån av fondschef. Denna händelse var ett gyllene tillfälle för kunderna i Knightsbridge Trading Academy att snabbt påskynda sina utsikter att ha en-go-detaljhandeln till en värdig fondförvaltare. Efter att ha deltagit i kursen och examen, belönades KTA-kunder med ett 10.000 konto som de kommer att handla med den här slutliga handelsstrategin bara, med bounty-varelsen. vinst av deras finansierade konto delas lika mellan traderfundschefen och Knightsbridge Trading Academy (väl, det är KTAs pengar som de kommer att handla trots allt. Det är bara rättvist) Alltid bra att ha en ursäkt för att åka ut till Asien med Jon, Med grundare av KTA, med sina heta platser, vänliga ansikten och livliga nattliv, och samtidigt som denna turné var en 72 timmars rundresa (. Eeeek), hittade vi tid för att hinna gamla kompisar inklusive Paul Botterill, som Lazy Trader presenterade för ryggen i april. Vad är det som innebär att vi förstärker våra saker med fondförvaltarens kurs med Jon Chapman Ansvarsfriskrivning: Allt innehåll på denna webbplats är endast avsett för utbildningsändamål och The Lazy Trader (TheLazyTrader) ansvarar inte för förluster som uppkommit. Informationen på denna webbplats är endast generell rådgivning och tar inte hänsyn till enskilda omständigheter. Varför inte handla eller spekulera baserad endast på den information som lämnats. Men när du tittar på och deltar i innehållet och innehållet på hemsidan accepterar du helt och hållet att denna webbplats endast erbjuder generellt råd och att handeln på finansmarknaderna är en högriskaktivitet och bör förstå att tidigare resultat inte visar framtida resultat och att värdet av investeringar och inkomst från dem kan gå upp och ned och garanteras inte. Ingen representation är, har eller kommer att göras att någon webbplats besökare, klient eller innehållsvisare kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster som liknar något på de som diskuteras på denna webbplats eller på dessa webbplatser dotterbolag. Du kommer inte att inneha någon person eller enhet som ansvarar för förluster eller skador som följer av det allmänna råd som tillhandahålls av The Lazy Trader, TheLazyTrader, Rob Colville Trading, dess anställda eller direktörer eller medarbetare. Lazy Trader (TheLazyTrader) och Rob Colville Trading är divisioner av The Lazy Trader Ltd. Riskvarning Forex, Futures, Options och sådana derivat är högt utnyttjade och har stor risk och är inte lämpliga för alla investerare. Snälla handla inte med mer pengar än vad du har råd att förlora. Allt innehåll (nyheter, synpunkter, analys, forskning, handelsideer, kommentarer, videoklipp eller artiklar) på denna webbplats eller på dessa webbplatser dotterbolag utgör inte som investeringsrådgivning. kopia Copyright 2012 The Lazy Trader (TheLazyTrader) - All Rights ReservedA Omfattande Intervju med Forex Trader från Singapore Jag har följt Forex Trader (grundare av Forex Pip Trader bloggen) från början av hans blogg lansering till idag. We8217ve diskuterade även om våra mål, handelsstrategier och möjliga samarbeten. Idag har jag äntligen lyckats posta denna exklusiva och omfattande intervju med Singapores valutahandelare efter några schemaläggningsfrågor. Trots att han var bara 20 år har han haft nästan tre års erfarenhet av handel med utländska börser och ingen tvekan tror jag att han är på väg till att vara en bra Forex-handlare. Utan ytterligare ado, ta en drink och luta dig tillbaka medan du går igenom det här och lär dig något av honom. 1. Hur länge har du handlat valutor Jag har handlat valutor sedan 2013, när jag först gick in på högskoleutbildning. Med en huvudroll i Accountancy gav det mitt intresse för de finansiella marknaderna. Det var en nära vän av mig som introducerade valutahandling till mig medan jag fortfarande lärde mig hur man handlade aktier. 2. Kan du ge oss lite bakgrund till hur du började handla och hur det utvecklades förändrade ditt liv Det var 2008, när jag först fick min iPhone. Det fanns en lagerapp som var förinstallerad i telefonen, vilket fick mig nyfiken på aktiehandel. Under de närmaste fyra åren av mitt liv lärde jag mig faktiskt mer om hur man värderar ett företag, särskilt med hjälp av nyckeltal, samt att använda den Rabatterade Kassaflödesanalysen, som är en metod som populariseras av den berömda Billionaire Investor Warren Buffett. Det har haft en betydande inverkan på mitt liv, eftersom jag gick från ingen kunskap till att vara relativt välkänd på denna marknad. Efter att jag gick in i högskolan gick jag långsamt in i valutahandel. Jag introducerades på denna marknad av en vän, och blev också lockad av hur flytande denna marknad var. Det krävde också betydligt mindre pengar att komma in på denna marknad jämfört med motparterna i aktier. Just nu handlar mitt liv om valutahandling, och jag hoppas även att utvidga min portfölj till aktier, vilket kräver mycket mindre ingripanden än valutahandel. 3. Har du för avsikt att handla forex för ett levande? Absolut jag skulle vara mer än glad att handla i mitt liv När jag ser mig själv som en entreprenör vill jag också starta ett företag som roterar kring finansmarknaderna. Jag skulle också vilja ge samtal och lära människor hur man handlar forex också. Jag hoppas att jag har en chans att coacha dig en dag 4. What8217s din nuvarande genomsnittliga returmånad för de senaste 12 månaderna Efter att ha blivit förlust i nästan ett år har jag framgångsrikt utbildat mig att vara fokuserad och mindre känslomässig under handel. Som sådan skulle jag säga att jag kan uppnå en avkastning per månad nu. 5. Kan du beskriva din arbetsstation setup Eftersom jag inte har en stor budget just nu använder jag min bärbara dator med en 15 skärm för handel. Jag har en 23 extern bildskärm som jag ansluter till med ett trådlöst tangentbord och en mus under dagar när jag vill se en större bild av hela marknaden. Personligen skulle jag rekommendera handlare att använda en bärbar dator för handel på grund av den rörlighet det ger. Jag älskar att gå till luftkonditionerade platser som är tysta och handla marknaderna. Det ger mig en känsla av frihet 6. Vilken kartläggningstjänst använder du De flesta valutahandlare bör vara medvetna om mjukvaran Meta Trader 4 eller MT4 för korta. Jag använder endast den här programvaran för mina diagram. Dess bra och pålitliga. Den levereras med många indikatorer och funktioner. För handlare som är intresserade av automatiserad handel, stöds den också på denna plattform. 7. Vilka är dina favoritvalpar att handla? Jag handlar främst AUDUSD, GBPUSD och USDJPY. Anledningen till att jag handlar Aussie-dollarn beror på dess stabilitet. Eftersom Kina är Australiens största ekonomiska handelspartner, är Aussie mycket känslig för nyheter från den kinesiska ekonomiska data. Men eftersom Aussie är mycket mer flytande än CNH, valde jag därför att handla den över den kinesiska motsvarigheten. GBPUSD valdes eftersom den mycket liknar EURUSD. Det brukar älska stora drag och brukar handla i en viss riktning. Euron var en stor avstängning för mig eftersom det finns för många ekonomiska data från flera länder att följa. USDJPY har varit populär bland nya handlare på grund av dess enkelhet. Med BOJ: s ingripande att deflatera yenen går det långsiktigt på det här paret en säker-vinnande sak, åtminstone för nu. Analytiker förväntar sig att yenen ska nå 135 vid slutet av 2016. 8. Hur många timmars spenderar du valutahandel Jag spenderar vanligen ca 2 timmar om dagen för att titta på diagrammen. Det går inte hela tiden att sitta framför datorn för att göra det. När jag använder MT4 appen på min smartphone har jag tillåtit mig att gå ännu mer mobil än en bärbar dator, därför skulle jag uppskatta att jag skulle spendera 2 timmar om dagen på skärmen. I själva verket skulle jag troligen spendera bara 30 minuter framför min dator för att göra det. 9. Beskriv din bästa handel, vilket valutapar, varför du placerade det och hur mycket vinst gjorde du Min bästa handel var faktiskt en vara. Som vi alla vet att oljepriset har sjunkit, satsade jag på att priserna skulle studsa tillbaka. Jag lagde en lång handel på det och jag tog en vinst på 1000. 10. Vad var ditt största misstag någonsin Låt mina känslor ta över vad som är i mitt huvud. Många framgångsrika näringsidkare har sagt det, och jag kan inte betona hur viktigt detta är. Att vara känslomässigt kommer att göra dig ännu mer så i slutet av dagen. Varje näringsidkare måste förstå att förluster är vanliga och så länge vi handlar i enlighet med våra planer, skulle vi definitivt vara lönsamma i slutet av dagen. 11. När du handlar, använder du teknisk analys, grundläggande analys eller en kombination av båda. Så mycket som jag är en teknisk näringsidkare noterar jag viktiga ekonomiska pressmeddelanden eftersom det här är den tid då marknaden börjar whiplash och ta alla ut ur marknaden. Men förutom de tider när det finns nyheter, skulle jag bara handla med teknisk analys. 12. Hur hanterar du risken Jag hanterar min risk genom att använda en positionsstorlekräknare för att beräkna det antal partier jag måste ta varje gång jag vill göra en handel. De tar hänsyn till valutaparet som du handlar, slutar förlustnivå och risknivå som jag skulle ta. Jag rekommenderar starkt alla handlare som vill vara framgångsrika att inte ta mer än tre risker för varje handlad handel. 13. Vilka lektioner har du lärt dig som har hjälpt dig att hitta lönsamma affärer, och behåll förlusterna relativt små. Följ din handelsplan. Det är nummer 1-lektionen som jag har lärt mig under åren av handel. Nummer 2-lektionen som jag skulle vilja förespråka till handlare där ute skulle inte vara emotionell. Det gör ingenting annat än att förstöra din handels karriär. 14. håller du med om att valutahandel är mer riskabelt än handelslagret Varför så håller jag inte med det uttalandet. Risken för mig är resultatet av okunnighet. Jag är säker på att en framgångsrik Forex Trader trading aktier kan förlora så mycket pengar som en aktiehandel näringsidkare Forex om han inte vet vad han gör. På samma sätt skulle jag inte säga att alternativ och terminer är mer riskfyllda än forex eller aktier. Kunskap är makt. 15. Vilka indikatorer har du funnit mest användbara, såsom Slow Stoch, Fibonacci, ADX, RSI osv. Personligen använder jag inte mycket indikatorer för handel eftersom jag tror på prisåtgärder. Jag använder emellertid Fibonacci-verktygen för projicering av retracement av priser samt tillägg. Medan jag inte fördömer handel med hjälp av indikatorer, rekommenderar jag starkt handlare att lära sig mer om prishandelshandel. Jag tror att de är det mest effektiva och effektiva sättet att lönsam handel. 16. Vad är några av dina favoritresurser för att lära dig om och följa valutamarknaden En av de webbplatser jag rekommenderar skulle vara babypips. Det är en bra webbplats för varje näringsidkare, amatör eller erfaren för att lära sig mer om valutahandel. Du vet aldrig vad du kan lära dig därifrån En annan webbplats jag skulle rekommendera är min egen hemsida (FOREX TRADER THE FOREX TRADER). Jag uppdaterar min hemsida ofta för att läsare ska veta mer om min handelsupplevelse. Du kan definitivt få reda på mer om min handelserfarenhet från min hemsida 17. Vad känner du som en valutahandelare som nya handelsmän som börjar på marknaden bör fokusera på Lär dig dynamiken på marknaden. Förstå hur prisåtgärder fungerar. När du har lyckats behärska och förstå hur prisåtgärden fungerar, börja handel med ett demokonto. När du får hänga på det, börja handel med livekonton. Det är här din disciplin kommer till handling. Lita på mig, varje ny näringsidkare tror att de kan hantera sina känslor, men oftare tar det några handelskonton att göra det. Du måste sluta grådighet och rädsla för att störa dina handelsbeslut. Om du kan behärska detta, så oavsett hur lönsamt din handelsplan är, kommer du fortfarande att förlora pengar i slutet av dagen. Så vad tror du Ska han vara lika framgångsrik som sin piercing passion i handel Hälsningar, den oberoende abcedariska du kanske har saknat dessa: Slut juli 2016: 8216Var den globala marknaden är heading8217 Från en 22 år gammal FX TA Trader Secondary Menu

No comments:

Post a Comment