Thursday 28 September 2017

Fitz Villafuerte Forex Handel


Lär dig hur du bygger en solid finansiell grund. KLICKA HÄR för att gå till registreringssidan vid redo att vara rik och läs mer information om den här händelsen. Forex Trading Orientation Seminar Bekanta dig med hur man handlar valutor i Filippinerna. KLICKA HÄR för att gå till registreringssidan vid redo att vara rik och läs mer information om den här händelsen. Kommentarer är inaktiverade Få uppdateringar Som vår Facebook-sida Copyright kopia 2007-2016 Evenemang av Fitz Villafuerte Klar för att vara rik fitzvillafuerte Den vinnande tanken på börsen och valutahandlare När det gäller handel är aktiemarknaden standardplatsen där filippinerna går till. Men under de senaste åren upptäcker allt fler Pinoys den snabba världen av valutahandel. Jag själv brukade vara en aktiemarknad näringsidkare, men rörde sig mot valutahandlare lite över tre år sedan, för jag tyckte att det var enklare och mer i linje med min inställning. Tyvärr förstår inte många människor att handel skiljer sig från att investera. Moreso, det är fel att tro att om du är en framgångsrik börsen näringsidkare, så gör du också bra som en valutahandelare (eller vice versa). Handel och investeringar, aktiemarknaden och valutamarknaden 8211 Dessa är djur med egna egenskaper och personligheter. Och om du möter dem utan rätt sinne och färdigheter, kan de svälja alla dina hårda intjänade pengar inom några månader, eller till och med dagar. Detta är anledningen till att jag och Stock Smarts bokförfattare, Marvin Germo, bestämde mig för att genomföra det här enstaka seminariet som gör att du förstår hur aktiemarknaden och valutamarknaden fungerar och hjälper dig att bestämma om handeln är till dig. Den vinnande tanken på framgångsrika börsen och valutahandlare När och var är det här händer: onsdagen den 18 februari 2015 Tid: 18:00 10:00 PM Plats: vOffice PH på 10F Fort Legend Tower, 3rd Ave. och 31: e Street, Bonifacio Global City, Taguig Learning Investment: Regular Rate: Php 3,500 per deltagare Marvin Germo Marvin Germo är en registrerad finansiell planerare, bokförfattare, nyckelpersonal, BPI Trade Brand Ambassador och personlig ekonomisk konsult som är en av mest passionerade personalekonomiska experter i landet. Hans förmåga att bryta ner komplicerade investeringskoncept och översätta det till någonting som är enkelt, grundläggande och förståeligt, har gjort honom till en av de mest eftersökta pengarhögtalarna bland OFWs. Han har intervjuats av olika tv - och radioprogram, och är en kolumnist för Rappler, Moneysense Magazine och BusinessMirror. Fitz Villafuerte Fitz Villafuerte är en registrerad finansiell planerare och författare till boken, The Ready To Rich Guide to Investing. Han har blivit erkänd av Moneysense Magazine som bland de 12 mest inflytelserika människorna i privatekonomi på Filippinerna. Han är en resurshögtalare för företag och samhällsorganisationer i landet och har dykt upp i flera tv-program som ANC On The Money, där han ofta varit gäst och talade om förmögenhetshantering och investeringar. Människor med nollkunskaper om aktiemarknaden och valutamarknaden Människor som har extra besparingar och letar efter en extra inkomst Människor som förlorar pengar på börsen eller valutahandel Vad ska ämnen diskuteras Hur fungerar aktiemarknaden Hur fungerar valutamarknaden arbete Vad är handel med börsen Vad är forex trading What8217s detsamma och what8217s skiljer sig mellan de två Vilka är fördelarna och nackdelarna med att handla varje marknad Hur går en typisk dag för en aktiemarknad och en valutahandel Vad är rätt inställning och kompetens som behövs för att vara en framgångsrik näringsidkare Hur vet jag vilken som är för mig Vad händer om jag har nollkunskaper om aktiemarknaden och valutamarknaden Då ska du komma Denna verkstad är faktiskt utformad för dig. Vad behöver jag ta med Ingenting, vi ger dig allt du behöver, inklusive snacks I8217m inte tillgänglig på datumet, när8217s nästa. Det här är bara ett speciellt projekt, så jag kan inte säga när eller om det kommer bli nästa. Återigen sker detta den 18 februari 2015. that8217s en onsdag, från 18:00 till 22:00 på vOffice PH. belägen vid 10F Fort Legend Tower, 3rd Ave. och 31st Street, Bonifacio Global City, Taguig Dela det här: Är iforex en scamfraud Hej Fitz Jag gick precis med iforex och deponerade 500. Medan jag väntade på mitt demokonto stötte jag på en bloggpot av människor som berättade för sina erfarenheter med iforex och alla avslutade upp offer. Vet du någonting om den här mäklaren Om it8217s verkligen är ett bedrägeri, varför gör våra investerare mentorer iforex-banners att annonsera på deras hemsida jag läser deras webbplatser precis som din, för att jag tror att du är alla där för att utbilda oss. Jag är verkligen ledsen av detta. Vad ska jag göra nu Ett svar till 8220Is iforex en scamfraud8221 iForex är inte en bluff, de är faktiskt en juridiskt fungerande valutahandel. De är dock baserade i Grekland och den brittiska jungfruön, där det finns mycket lösa skattebestämmelser. De människor som hävdar att de är offer, är enligt min mening de som förlorat sina pengar för valutakurser (för att de inte förstod hur det fungerar) eller de som hittar sina kundsupport och handelsplattform är verkligen fattiga (vilket vanligtvis är fallet). I allmänhet rekommenderar jag Forex-mäklare som har regler med CTFC och FCM (United States) eller FSA (Storbritannien) eftersom dina pengar är säkrare med dem eftersom de omfattas av striktare standarder för finansiella tjänster. Exempel, när du tar ut dina pengar måste amerikanska och brittiska reglerade mäklare ställa in pengarna till ditt lokala bankkonto inom tre bankdagar. Andra mäklare som befinner sig i andra länder kan fördröja processen och ta upp till en månad eller mer innan de släpper ut dina pengar. Varför tillåter jag dem att placera banners på min webbplats eftersom de8217 är godkända av Google Advertising Network som en legitim annonsör. Som en del av annonsvillkoren, för att undvika diskriminering av enheter, tillåter jag att annonser visas på min webbplats så länge de överensstämmer med normerna för Google AdWords. I vilket fall så vad ska du göra nu Ring din kontochef i iForex och berätta för dig att du vill dra tillbaka pengarna du just deponerat eftersom du bestämde dig för att valutahandel inte är något du vill göra. Var diplomatisk och tålamod, men var fast med din förfrågan. Återigen, det här tar ett tag, upp till en månad eller så. Var långvarig. Därefter, om du är riktigt intresserad av valutahandel, studera först och öva på ett demokonto innan du öppnar ett levande konto (och deponera riktiga pengar). Det finns många online-resurser om detta, en av dem är babypips som jag starkt rekommenderar.

No comments:

Post a Comment